jobb och dagis.

Det är ju så att jag kommer ju inte kunna försörja mej på att laga en matlåda extra per dag, det har jag insett ;)
Så nu har jag precis slängt iväg en snsökan till Dollar Store i Svenstavik.
Det känns som det är många som går före mej, det är ju så här på gles byggden, att oftast får man jobb via kontakter osv, men jag håller tummarna på att dom gillade min ansökan och att jag iallafall får komma på en intervju. Det kostar ju inget att prova!

Det gick lika bra på dagis för Kellan idag, som det gjorde igår. Hon verkar tycka att det är kul, men trött blir hon, det märks.. Mycket intryck på kort tid och många barn att titta på som leker för fulla muggar, ståjjar och står på.

Har just provsmakat maten jag gjorde igår, mums säger jag bara! Ibland lyckas man :)

Nu ska jag ringa Sandra.


Kommentarer
Postat av: svärmor

Lycka till med jobbansökan, jag ska hjälpa dej att hålla tummar å tår.

Kramizz

2008-09-04 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0