Jisses!

Tänk om ni visste hur svårt det är det här med kläderna!

Och ännu svårare sedan jag la ut kläd alternativen här på bloggen..Nu vet jag inte alls hur jag ska göra..?

MEn jag tror ändå att Mimi har rätt. Kelly är vääldigt ljus och passar jätte bra i baby färger och sånna ljusa färger..MEn det enda fina jag har är klänningen (alt.6) MEn det kommer ju inte synas på bilden (den enskilda) att det är en klänning..

Jag tror jag får "ola" om hur det bli..eller singla slant, eller nåt.

Sitter och kollar på "främmande fågel" på 4:an..Verkar vara lite kusligt..Men jag ska se klart det, fast inte Mogge eller nån annan vuxen är med ;)

Kommentarer
Postat av: Lola

O så kommer jag o säger att om man är ljus ska man ha starka färger på sig! :-)

2008-09-16 @ 21:36:37
Postat av: Mimi

Starka färger som den röda klänningen funkar perfekt, det blir fint mot ljus hy, det är värre med svart som inte alls klassas som "stark färg"..



Bara det inte blir för plottrigt så fokus från ansiktet försvinner.. Svårt är det!

2008-09-16 @ 22:00:18
URL: http://mammamimi.blogg.se/
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Ja hon är supersöt min lilla tjej.. jag satt också och kollade lite på det igår, men då bytta ante kanal så jag fick inte se.

2008-09-17 @ 09:09:12
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: johanna

jag tycker hon ska ha de sista alternativet på de gamla inlägget, med hängselbrallorna och tröjan med moln:)

2008-09-17 @ 10:36:35
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0