Intervaller...=(

Jag tog visst ut lite väl mycket i förskott förut när jag trodde att Kelly sov..Hon sitter här med mej nu..Suck..
Jag hann bara lägga ner Alfons i hans säng och sen började Kelly gråta/skrika jag stod vid hennes säng en stund i hopp om att hon skulle somna, men så fort jag försökte gå där ifrån skrek hon, jätte högt.
Och jag trodde att Alfons skulle somna om jag tig upp Kelly så att det vart tyst på övervåning..
Jag hade fel, nu ligger han och skriker i sin säng.

Så alltså: Kellan sitter här och Alfons ligger och skriker..Hur gör jag nu ??
Prova lägga Kelly och gå upp till Affe eller låta Affe skrika och ha kelly i famnen..Hmmm..

Kommentarer
Postat av: johanna

oh shit, jag vet ju vad jag har att vänta mig när jag läser din blogg. hoppas att jag kommer stå ut så bra som du, det är nog inte lätt!

2008-09-25 @ 12:16:16
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0