Innan monstret i mej kom fram..

...Så hade vi det iallafall mysigt ute.


Kellan kör runt på sin älskade dockvagn.




Fick en tur av Alfons på lastbilen.


Alfons tittar på hästarna.




Kör motor cykel.


Nu har vi gräs på gården iallafall :)


-"mamma lukta"  (betyder minen)




Kellan kan åxå köra mc.


Kul att gunga!


som sagt.

Kvällen har vart rent utsagt hemsk!
Alfons har duttat ut sin välling över heeela vardags rummet, på dvd:n, på förstärkaren, på soffan, på tv bänken, på golvet osv..
Kelly har legat i sin säng och skrikit en halv timme, jag tog upp henne nu så att Affe ska få somna utan hennes skrik..Dom kan tydligen inte skrika i kör och somna.
Innan jag la Alfons så skrek, grina och gnällde han om vart annat =( Fortsätter barnen tjorva så här på kvällarna, så finns det inte en chans att jag kommer att orka med det själv, den dagen när jag ska jobba..Då måste Mogge börja jobba dag, annars kommer jag inte orka. Det är jobbigt nog redan nu!
Just nu ligger Alfonss i sin säng och grinar..Det är sååå jobbigt!
Kelly sitter i mitt knä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0