Ingen??

Ingen som känner för att bikta sej lite i sin blogg?
Det behöver ju inte vara några "djupa" hemligheter, bara hemligheter liksom..Typ: "jag gillar inte bruna bönor", "min favorit färg är..." osv..

Sen var det väldigt få som hade bloggat överhuvudtaget idag..*ledsen i ögat* Bloggar är ju min ända kväll hobby..Iallafall så länge Mogge jobbar Kväll/natt då tar jag mej inte iväg eller för något annat. Trisst men sånt är livet...=/


Jag håller mina tummar för dej Sandra! Det vet du! 

                               LYCKA TILL!!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag har iaf härmat dig och kämpar för fullt men jag kommer inte på nå smarrigt om mig själv... Ganska tråkig människa ;)

2008-09-21 @ 20:33:04
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Sandra J

Det låter fint det!

Jag känner inte för att bikta mej, har alldeles för smaskigt privatliv för det ;-)

2008-09-21 @ 22:23:56
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0