Inga större problem..

..Vid läggning av barn ikväll!

Eftersom Alfons inte sovit något underdagen, så var han trött redan runt kl.18. 18.30 la jag han, före Kelly. Han höll låda ca 30 minuter, sen sov han..Skönt!

En liten stund efter han blivit tyst, så la jag Kelly. Hon somnade som en stock, på en gång :)

Så ikväll vart det en riktigt lyckad kväll, tidig och lättsam! Undra om man får igen det i natt??
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.Inget att se på tv:n, alla bloggar lästa, orkar inte baka och Sandra svarar inte i telefonen..Hmmm, får logga in på min msn (just nu är det Mogges jag är inne på, tror jag)och kolla om Mimi eller nån annan rolig är online då..

Håller även på att "låna" hem massvis med filmer! Vi lämnar ju igen dom efter vi sett dom, så då lånar vi väl va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0