Inga bakslag än.

NEj inte än..
Det går fortfarande jätte bra på dagis, Kelly blir tuffare och tuffare för varje dag. Idag hann jag bara klä av henne innan hon sprang in och började leka för fullt. Det gillar jag!

Annars i dag så ska Kelly till tandläkaren..? Fråga Mej inte vad hon ska dit och göra med sina små och få fina tänder. MEn en kallelse har hon fått. Alfons var också dit i samma ålder och då sa dom att det var för att dom skulle vänja sej..Ehhh, jag tror inte Alfons kom ihåg att han var till tandläkaren när han var 1 år. Men men, bäst att man åkker dit är det väl.

Efter tandläkar besöket så ska vi ta med en av pajerna vi bakade igår och åka upp och bjuda Petra och hennes familj, hon får stå för kaffet ;)

Nu ska jag ringa lite samtal.

På återläsande:)

Kommentarer
Postat av: Sandra J

HM...jag har oxå kaffe så jag hoppas du har med dej en paj om du kommer imorgon ;-)

2008-09-09 @ 15:00:54
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0