Igentäppt =(

Kelly är inte fräsh när  hon vaknar på morgorna nu, ögonen är igen kletade och i näsan sitter det 2 gröna proppar. Stackars liten!

Alfons har hosta och det är halv hängig. Stackars liten!

Så vad gör man en dag som denna då, när båda barnen är sjuka?
Alfons sover än och Kelly äter välling i soffan medans hon tittar på Byggare Bob.

Vi såg 2 filmer igår kväll iallafall. Den ena hette "Untraceable" den var jätte bra, men väldigt äklig. Den är en sån film som skulle kunna hända på  riktigt, men man hoppas att det aldrig kommer att finna så sjuka människor här i Sverige. JAg vart lite mörkrädd av den faktiskt.
Den andra hette "Stuck" och det var den brutalaste verklighetsbaserade film jag sett. JAg hoppas att det mesta var påhittat iallafall för kan man bli så sjuk i huvudet?
jaja, nog svamlat om filmer...

Nu ska jag sällskap med Kellan i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0