I LOVE LOPPIS!!

Först av allt vill jag ju såklart tacka för alla vackra komentarer!! Jag tycker också att jag var sååå vacker *host host*

Igår var jag iallafall på Loppis på Furuparken, gissa om jag fyndade?! Jag handlade en hel del kläder till Kelly, både finare och dagis kläder. Jag var ute efter ett galonställ till henne, men hittade såklart inget:( Men en massa annat! Allt hänger på torkstället nu efter att ha blivit upptvättat, men ikväll kan jag lägga upp bilder på det.

Idag ska jag in till stan och förhoppningsvis hitta ett galonställ till lill tjejen min...Som börjar på dagis på Onsdag och ioch med det blir stor tjej..Och en dagis väska ska hon få.

Älg helga var så där iallafall, dålig marknad och det enda som var något att se var Ellen när hon uppträde i "mini stjärnorna"..Efter det åkte vi hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0