I brist på annat att göra...

..Härmar jag Mimi(www.faxbrink.blogspot.com) och skriver några sanningar om mej själv..

Visste ni detta:

*Jag har fått mycket bättre självförtroende sedan jag fick barn.

*Trotts ovanståeende skulle jag kunna lägga mycket pengar på att förändra min kropp(ta bort magen, fylla ut tuttarna och ta bort bristningar)

*Jag har haft lååångt ifrån en "rosen röd" uppväxt och gör allt för mina barn så att dom inte ska få det lika som jag haft det. Alkoholism, övergrepp, penga brist, mm mm.
Men jag har tack och lov haft världens bästa pappa som alltid ställt upp och hjälpt till.


*Jag har en del tvångssyndom som tyvärr verkar ha smittat av sej på Alfons. Jag räknar mina steg, nästan jämt. jag räknar tillexempel varenda steg i trappen, men när jag är upp har jag ingen aning om hur många steg det var(vet fortfarande inte, trotts att jag räknat trappstegen ca1000ggr, minst!) Alfons gör lika dant.
jag har även en fix idé att jag ska göra saker att blunda(när ingen ser) tex. gå till kylskåpet utan och titta och sedan leta fram det jag ska ha. Alfons försöker också blunda när han gör saker..Sen finns det en hel del andra saker med..

*Jag har sett för mycket rysar filmer och är därför mörk rädd. Jag törs inte kolla i en spegel på kvälls tid för jag är rädd att se någon bakom mej, jag är rädd att det ska stå någon bakom kylskåpsdörren, jag är rädd att se skuggor mm mm.

*Det finns släktingar som inte vet om att jag andvänder nikotin. Trotts att jag är 23 år och gör som jag vill, så erkänner jag det inte av ren respekt.

*Jag ÄR beroende av datorn!!

*Jag har vänner jag inte litar på.

*Jag har även vänner jag skulle offra min vänsterhand för!!

*Jag har aldrig vart så nöjd med mitt liv som jag är med Mogge och mina barn..Trotts att jag är less på att vara föräldraledig, så älskar jag dom mest av allt!!

*Jag och några till (de allra närmaste) har en hemlighet som ingen kan ana.



Så nu har jag biktat mej lite! Vore kul om fler som läser min blogg och har egen blogg ville göra detsamma:)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nämen nu blir jag nyfiken!! Vad kan det vara för hemlighet? Kommer vi få reda på det snart? Åh...jag hatar sånt här....nu kommer jag att fundera och fundera tills du berättar!!

2008-09-20 @ 20:49:23
URL: http://ninnea.blogg.se/
Postat av: Gärdvall

Snacka om att man blir nyfiken nu då...! ;o) Men har Alfons sett när du utövar dina tvångssyndrom? Jag vet inte om jag kan bikta mig likdant i min blogg, eftersom pappa läser den...

2008-09-20 @ 21:03:28
URL: http://gardvall.blogg.se/
Postat av: sara

Felicia är väldigt tidig med att prata så bra. I regel förstår man alltid vad hon säger, med vissa undantag! Hon pratar tom i sömnen!

Så jag vet inte om jag har nå hemligheter ;)

För övrigt så hoppas jag ni har en trevlig och mysig helg :)

2008-09-20 @ 23:09:42
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0