Hur mycket kan man skylla på PMS?

Idag har jag kännt mej som ett monster bitvis..Eller som en person med alldeles för många personligheter än vad som kallas sunt.

Så hur mycket kan verkligen bero på den roooligaste veckan av dom alla..Mens veckan..

Att jag fick världens raseri ut brott undertiden jag lagade mat, eftersom barnen tillsammans försökte driva deras mamma till vansinne genom att kasta ut allt i varenda kökslåda. Tillslut fick jag nog. gastade åt barnen, tog dom i varsin arm och ledde dom ut ur köket...PMS??

Att jag sedan bölade som ett barn som tappat bort sin mamma, när jag bad om ursäkt till dom...PMS??

Att jag är helt orkeslös. Ser allt som borde göras, men orkar inte ta tag i det..PMS??

Att jag skulle kunna hoppa över maten bara jag fick äta godis, mycket godis och heeela tiden...PMS??

Att jag ens orkar lägga energi på att göra ett inlägg om PMS...PMS??

-"Ja herre gud tockera jul helg!"

Kommentarer
Postat av: Mimi

Jag kallar det en helt vanlig dag, men tack för tipset! Hädanefter ska jag benämna det som PMS, för det lät så mycket bättre! =D



Hoppas det går bättre i m!

2008-09-08 @ 19:16:47
URL: http://mammamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0