Herre gud =)

Gud vad kul det var med så många komentarer, det uppskattar jag!

Visst är det så att olika saker fungerar olika bra för olika barn och olika perioder..(mycket olika)
Vi tänker fortsätta köra med den "metoden" vi andvänder oss utav. Är barnen mycket ledsna, alltså inte bara tjur skrik, så får dom komma upp eller komma och lägga sej hos oss. Så det är inte så att vi bara lämnar barnen vind för våg utan minsta uppmärksamhet på barnen..Ville bara klar göra det :)

JAg håller med de som säger att det är mycket svårare att ha ett samliv när barnen sover i våran säng, dessutom sover både vi vuxna och barnen mycket sämre när vi trängs i våran 150:s säng..

Jag har precis som mimi-inga foton på barnen i sov rummet, sov rum= vuxen rum! Så vill vi ha det. JAg har också mer eller mindre tapetserat väggarna med foton på barnen ialla andra rum, men just i sov rummet är det barnfritt.

Som gardvall sa: Att det går ha sex i soffan..Jajjemensan, det går det. Men då återkommer jag till det Mimi sa igen-Det är såå mysigt att bara ligga bredvid varandra i sängen, ett samliv behöver ju inte inebära sex..Iallafall inte för oss.

Jag hoppas att barnen skrik och gnäll som dom håller på med nu bara är en period, som snart går över. Vi har ju haft det så här förrut med barnen och vi har kört på samma gamla vanliga kvälls rutiner och tillslut har det gett med sej..



Idag ska jag iväg och bowla med Emma, det skla bli jätte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0