Härligt med heldag...

..Men slitsamt för både stora och små..

Med hel dag menar jag, heldag hemmifrån.
Redan klockan halv10 i förmiddags var jag rastlös och ville göra något. Visste dock inte vad, men tillslut kom vi på att vi skulle hälsa på min pappa och hans familj.. Sagt och gjort, vi gjorde oss klara och sen åkte vi.
VArt bjudna på kaffe och surrade en stund, sen åkte vi vidare till min farfar och hans sambo. Även där vart vi bjudna på fika.
När vi kände oss redo att åka därifrån, så åkte vi vidare mot Oviken och Evy+Nini. Kaffe även denna gång. Mycket kaffe idag, men ändå är jag trött som attan och barnen var ännu tröttare, dom sover nu.
Alfons har inte sovit på hela dagen men ändå vart på hyffsat humör, sånt gillar vi!

På väg hem mot Oviken så hade vi 2 motorcyklister bakom oss en bra bit. Mycket roligt tyckte Alfons, som sitter bak och vänd mot bakrutan..Ännu roligare vart det när han som körde ena motorcykeln började spexa för Alfons genom att köra utan att hålla i sej, köra sicksack och vinka massor till han:) Även jag tyckte det var roligt!


Barnen tittar på Nalle Puh och äter välling innan det var dags för sängan ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0