Goo morron Sverige!

Nu är jag duschad, fönad, och sminkad och barnen är bytt blöja på, klädda och nu sitter dom och äter sin morgon välling framför Nalle Puh.

Direkt efter lämning på dagis bär det av mot stan. Men vad ska jag göra på stan från 9.15 ungefär? Det har jag ingen aning om, kanske ta en fika för mej själv innan alla affärer öppnar..Det känns som det är lika bra att åka direkt efter jag lämnat barnen, så att man hinner uträtta allt man vill göra på ca 3 timmar.. 45 minuters resa in och 45 minuters resa hem, då har jag drygt 3, 5 timmar på mej inne i stan. Kan bli stressigt, men men...

Nus kaj ag göra mer välling till Affe.

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [Blev Mamma vid 14 års ålder]

ja det är konstigt det här med tvångstankar:P jag räknar också steg:P men jag räknar 123, 123, 123,

2008-09-25 @ 08:53:40
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Chatrine

Hur kan du ha 3 timmars tid när du åker in till stan och när du är framme så har du 3.5 timmar att uträtta äreenden på? :) så vill jag också ha det!

2008-09-25 @ 09:15:43
URL: http://chatrines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0