Gått bra!

Det hade iallafall gått jätte bra med Kelly på dagis! Hon hade ätit och sovit bra. Bara vart ledsen en liten stund efter jag gått:)
Personalen tycker även att hon är tidig med det mesta för sin ålder..? Det enda jag vet är att hon är snabbare än Affe, men så är han ganska lågsam för sin ålder istället.

Idag till middag vart det (eller skulle bli) biffar,  ris, kokt spenat och sås..Jag vart nämligen utan. Barnen åt upp ALLT som fanns. Jag hade gjort i ordning 6 biffar (ganska stora)1½ var till dom och 3 till mej var tanken. Men dom åt och åt..och åt. Framför allt Kelly hon åt säkert 4-5 biffar+ resten av det som severades, så jag får väl äta mej en macka sen när dom somnat istället ;)
MEN, det som var mest chokerande vid middagen var ändå att Kelly BARA åt med skeden, alltså INTE med händerna! Jätte duktig var hon. Visst kom det bredvid och så, men jätte duktig att få upp maten påskeden och sen få in det i munnen..Det kanske var därför hon åt så mycket, för att det var kul att äta med skeden..?







Duktig tjej...Som nu ligger i sängen och skriker..Suck..

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Duktig flicka :)

2008-09-17 @ 10:14:43
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0