Fredags känslan!

Det är bara Torsdag, men hemm hos oss innebär det Fredag :)
Mogge jobbar ju ständig kväll och jobbar därför bara Mån-Tors, alltså gör han helg i natt när han kommer hem!
Så vid den här tiden brukar min Fredags känsla börja komma, barnen ska snart lägga sej, det är dammsuget, skurat och hyffsat  rent här hemma..Mmmm helg!! Härliga kännsla.

Jag och barnen har iallafall vart bort till Emilia idag och plockat lite rödvinbär, som vi har stoppat i frysen.
Barnen älskar bär av alla de slag, så det är perfekt att  finna.
Emilia bjöd även på gott fika, jag tror nästan vi åt henne ur huset, men det får hon bjuda på ;)

Nu ska jag byta skit blöja för att sen kolla på Spöket laban en stund innan det är läggdags..För barnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0