För 6 år sedan..

..Den här dagen, så förlovade jag och Mogge oss..På Mimis födelsedag, och allt!

Mogge hade tänkt att överraska mej med en förlovning, men eftersom jag stötte på han på stan när han var ute för att kolla på ringar, så vart han inte av med mej. Han försökte tapert att skaka av sej mej, med att säga "jag ska bara iväg och kolla på lite verktyg. Vi ses hemma sen".
MEn eftersom jag inte hade något bättre för mej, så sa jag att jag kunde följa med.
"Ja men det kommer att vara jätte tråkigt och kanske ta jätte lång tid" fösökte han med igen
Men jag följde med ändå.
Och det visade sej ju att han var på väg på Guld fynd för att köpa ringar, för att sen överraska mej.

Ett par veckor senare förlovade vi oss på Arnjot lägden på Frösön, åkte hem och åt mat för att sen åka till Brunflo för att gratta henne på hennes födelsedag.
En riktigt bra dag hade vi.
Jag minns även att Mogge stannade bilen, klev ur och plockade en bukett med blommor till mej. Jag vart jätte glad över den gesten och skulle lukta på blommorna där jag satt i framsätet på bilen. Fick panik och slängde ut dom genom fönstret på bilen. Dom var fulla i kryp! MEn tanken var ju god :)

Nu har vi vart tillsammans i 7 år, förlovad i 6 år,köpt lägen het, sålt lägenhet, köpt hus, köpt bilar och fått de 2 vackraste barnen jag någonsin sett..
Ja just nu är det nog inget som fattas i mitt liv!

Jag älskar er, min underbara familj!




Kommentarer
Postat av: svärmor

Jag få gratulera så mycket på 7 årsdagen.

Kramizz, hälsa barnen

2008-09-06 @ 16:47:25
Postat av: Chatrine

Grattis på 6 årsdagen, och 7 årsdagen :)

2008-09-06 @ 20:28:48
URL: http://chatrines.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis på förlovningsdagen :) Hoppas att ni haft en mysig dag/kväll! Kram

2008-09-06 @ 21:44:21
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: nadine

grattis:))

2008-09-08 @ 12:17:40
URL: http://nadiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0