Fis natt!

Klockan22.30 vaknade Alfons och var jätte ledsen. Jag gick upp till han och han kunde inte sova, antagligen p g a hans förkylnings astma eftersom han andades så tungt och det rosslade i bröstet på honom. Såklart fick han komma upp och han satt snäll i soffan fram tills nyss då han sa att han ville sova..Så nu sover Alfons. Tillsaken hör att Kelly vaknad för ca 30 minuter sen och var jätte ledsen. JAg gick upp för att försöka få henne att somna om. När jag kom in i hennes rum möttes jag av en odör som inte var av denna värld, tänkte att hon hade skitit ner sej och även sängen. Det hade hon inte. Men däremot sprakde det väldans i hennes blöja hela tiden. KEllan är alltså gasig ikväll. Så nu sitter hon här i mitt knä och fiser...och fiser. Det luktar väldigt illa. Jag visste faktiskt inte att en sån här liten människa kunde lukta så illa utan att ha bajsat :I
Alfons fiser också mycket idag..
Om sanninngen ska fram så var jag och Mogge så här i magen igår, så jag anntar att vi ätit något som inte vart så bra..Men vad?!

Kellan är trött så det är snart dags att lägga henne igen..Och hoppas på att barnen sover för natten och att dom dessutom tar en lååång sovmorgon!

..Hoppas går ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0