Ett helt annat!

Det vart ett helt annat alternativ till KEllys dagis foto idag iallafall.'
Bilder på hur barnen såg ut kommer sen, Mogge laddar ner musik på Mp3:n nu.

Det gick väl sådär att lämna barnen idag på dagis. Mycket skrik och grin från båda..Men enligt Petra så lugnade dom ner sej fort..
Konstigt nog så kändes det inte jobbigt alls att lämna barnen fast dom var ledsna, det var mer som en befrielse. Jag antar att jag kände så eftersom det har vart väldigt mycket bråk, syskonen emellan, här hemma nu ett tag.

Petra och Patrik har vart här nu och Petra  kommer snart tillbaka, vi ska äta middag tillsammans sen ikväll. Det kommer att serveras taco paj som jag gjorde igår kväll..

TAck för all hjälp med att välja kläder till Kellan..Även om jag inte lyssnade alls ;) MEn jag hade glömt bort att hon hade klänningen som hon fick ha på sej, jag hittade igen den imorse.

Kommentarer
Postat av: ninni

mkt syskonbråk här med:(

2008-09-17 @ 11:57:20
URL: http://nadiiine.blogg.se/
Postat av: Mimi

Vad spännande att se vad det blev! Inte för att det egentligen spelar någon roll, det trissas mest upp ju mer man funderar :)



På måndag kasnke vi kan få alla 4 att bråka med varandra, för här är det bråk nästan konstant nu. Och nästan alltid med lilla monstret som börjar.. =(

2008-09-17 @ 13:26:05
URL: http://mammamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0