#%¤=?&###"& Ellos!!

Min beställning som jag gjorde från Ellos förra veckan skulle ha kommit den här veckan. Igår fick jag ett brev från dom där det stod att dom ber om ursäkt eftersom mina varor kommer att bli försenade. 1 månad! Fy fan vad lesamt, min höst jacka ligger ju där ju.. 25 oktober (som dom anntar att varan skickas) då är det ju näst intill vinter här..Suck!! Men jag ill ju ha den, så jag tänker inte avbeställa den heller.

Snart är det iallafall dags för barnen att gå på dagis, när jag kommer hem ska jag väcka Mogge och sen ska vi ta ett ryck till i källaren, skruva fast hyllor i väggarna och fylle hyllorna med alla grejer vi har där nere.

Nu ska jag sällskapa med barnen i soffan medans dom äter vällingen.

..Och ringa Sandra och kolla så att hon är vaken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0