Eftermiddagen i bilder.

jag dammsög ur bilen, men efter ett gäng med rymningsförsök följde jag efter barnen dit de ville..
Grannarnas bärbuskar, det var dit dom skulle..Så vi pallade lite bär av olika slag..

 

 

        
                                                                         Alfons skulle hålla lillasyster i handen:)


Klätter apan Kelly ;) (Jag lyfte såklart upp henne i trädet)

 
Sen nere vid vägen träffade vi på Maria, Alvin och Vilmer en snabbis.
Efter det gick vi upp till skogen för att plocka blåbär, Kelly ville inte så vi gick in.

 
Kelly är en riktig tjej-tjej som gärna kommer fram til mej när jag sminkar mej och vill bli sminkad..Nu fick hon bli det på riktigt;) Hon satt alldeles stilla, men huvudet gick åt alla möjliga håll, därav det vackra resultatet. Även när man målar hennes naglar sitter hon blick stilla, och när man fixar hennes hår(det lilla hon har)

                           FÖRE:
 
                           EFTER:

                                                                                                             
Håret färgade jag och Alfons med ögonskugga och en rouge borste..

   
Efter Kellan duschat av sej smink och dyl. Så fick hon ta på sej pumpa dressen..hmmm, tänk att jag och Kelly kan ha samma storlek ;)

Nu äter barnen välling och jag hoppas påe n tidig kväll eftersom båda ska upp på dagis imorgon. Alfons sov till 9.15 imorse, sen fick jag väcka han, så han har fått vara vaken idag enbart för att han ska somna i tid..

Kommentarer
Postat av: sara

Men vilka söta ungar :)

2008-09-02 @ 18:03:29
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Chatrine

Haha risken att jag är gravid är obefintlig! :p

Jag ska försöka bli lite bättre på bilder :)

2008-09-02 @ 18:57:23
URL: http://chatrines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0