Det går framåt..

Kelly sover, bara Affe kvar då!

Efter Alfons hade legat och skrikit ett bra tag, så böt jag. KElly fick lägga sej och Affe fick komma upp. Fast först låg jag hos han en stund, helt utan resultat. Så då fick han komma upp och fika med mej, blå bär och hallon paj. JAg har bakat 4 olika bär pajer i eftermiddag, så nu har vi provsmakat en av dom:)

JAg var nog väldans arg förrut. Alfons har härmat mej nu alldeles nyss
-"mamma ajj!"
-"mamma täda!"
-"Nej Jadis!"
      (Jadis betyder Alfons)
-Mamma sessen!"

Allt detta sa han med någon slags monster röst och jag anntar att han menar då när han hält ut vällingen. Då sa jag väl allt det där + några ramsor till som jag är väääldigt glad att han inte snappade upp ;)

Nu är vi iallafall lvänner igen allihopa..Ända ills imorgon bitti igen, antar jag. Då är det ju dags för påklädning och frukost= inte poppis alls! Inte för Affe iallafall, Kelly både äter och klär gärna på sej..Själv..Med väldigt blandade resultat :)

Nu har Alfons lyssnat på "i kissed a girl" väldigt många gånger, så nu är det dags för sänegn för han igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0