Den som spar han har=)

Jag hade inte möjlighet att kolla på premiären av "Andra avenyn" igår eftersom Mogge envisades med att titta på "hål i väggen" (som jag åxå tycker är rätt kul iofs)som gick samtidigt fast på annan kanal...Såklart;)

Så nu ska jag titta på 2 härliga avsnitt av "Andra avenyn"..Den som spar han har...

Kellan somnade iallafall genom att skrika sej till sömn (även ikväll) men Alfons somnade jätte duktigt utan att knyst.
Jag blir så glad när han säger till mej innan han ska sova: "go gatt, sov gott, äska dej, ses sen, puss puss"
Mammas gos kille:) Hjärtat smälter...



För Kellan räcker det att hon säger "mamma" så smälter jag (hon kan ju inte säga så mycket mer så..)




..Ja ja, nu ska jag dra över data bilden på tv:n och kolla på"andra avenyn" från web-tv!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha om jag berättar kommer du säkert också fassna vid det, men med reflexstolparna menar jag domdär vit svarta som finns längs vägarnaoch domdär oranga pinnarna, dom ger myyycke poäng vettu ;)

2008-09-22 @ 21:39:23
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0