Den funkar!

I går-kamera död. Idag-kamera funkar. Det gillar jag!

Idag har jag och barnen vart på Familje centrum i Svensta. Jag trotsade barnens lätt snoriga näsor och for. Och det gick förvånansvärt bra. Mycket mammor och lika mycket barn, om inte mer och barnen var på glatt humör hela tiden. Det var kul, även om vi bara var där lite drygt en timme, sen var det dags för kellan att åka hem och sova.

Nu sover Kelly och jag och Alfons sitter här och myser, med spöket Laban i bakgrunden. När Kelly vaknar ska vi ut och försöka städa ur Jettan= mycket välbehövligt!! MEn det beror på vilket humör oxh skick Kelly vaknar i.



Imorse innan vi åkte. Alfons ville hjälpa KElly att göra sej fin i håret :)


Alfons påtade på med leksakerna som fanns där.


Kelly mallig i baskern som hon valde alldeles själv igår på stan.

Nu ska vi mysa vidare och hänga tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0