buhuuu..Vad synd det är om mej..

Natten har vart hemsk! Inte kul på något sätt alls.
Alfons har vaknat, Kelly har vaknat, jag har vaknat och Mogge har vaknat.
Alfons skrek och Kelly skrek, jag och Mogge behöll lugnet..Provade iallafall..

Sammanlagt har vi nog vart upp ca 6-7 ggr, det är inte vi vana nu.
Och barnen somnade inte om på en gång heller, utan skrek och grinade länge och väl :( Tillslut vart Kelly tyst (en av gångerna) och då fick Alfons komma och sova hos oss.

När jag klev upp i morse och tog upp Kelly, så hade Mogge tagit av henne pyamasen och lagt en handduk i hennes säng..Undra vad som hänt..Kiss eller bajs??

Det värsta av allt är att jag satt och läste igenom början på min blogg igår, tänkte för mej själv att: "Hmmm, jag har nästan glömt hur illa det var när KElly sov som sämst"
Inatt vart jag påminnd, även om det inte var hälften så jobbigt som det var förrut, så var det jobbigt.

Snart är det dags för dagis. Barnen sitter bakanför mej och äter frukost ( i vardagsrummet serverades det frukost idag)
Kelly ska lämnas själv på dagis idag, känns bra att hon börjar på riktigt..JAg ska vara där till 10.30 och sen går jag och Alfons hem.

Jag har duschat för att vakna till, men känner mej fortfarande som en sombie..

Kommentarer
Postat av: Mimi

Usch då! Ja, ibland gör sig de gamla minnena tillkänna =( Hoppas på nästa natt, eller nästa eller nästa...

2008-09-16 @ 08:28:52
URL: http://mammamimi.blogg.se/
Postat av: johanna

som tur är så har jag bara haft eftervärkarna i 3 dagar så nu är dom borta :)

2008-09-16 @ 09:16:12
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0