Bakis...

...Inte jag men Sandra!!

Vi hade det hur kul som helst igår. Började hemma hos Sandras barndomsvän Sofie, där drack vi lite gran(ganska mycket) och gjorde oss i ordning för en kväll ute på stan.
När vi var klara och redo mötte vi upp några till som vi sällskapade med in till stan. Vi började att sätta oss på Hotell Emma och dricka nån cider, där tappade vi även bort dom som vi gjorde sällskap med till stan. Började att bli hungriga, så då gick vi på McDonalds och käkade, efter det gick vi på O´Learys och dansdae och hade det kul. Även där slank det ner en och annan öl och cider.

Sen var ju tanken att jag skulle sova hos pappa, men så vart det inte..Jag sov hos Sandra i Fåker istället :)
När hon ändå hade skjuts hem och vi båda ville på loppisen som är idag, tyckte vi att det var lika så bra.
Så inatt har jag sovit i hennes vardagsrum, i en säng från 1800-talet=INTE BEKVÄMT!!
Och nu håller dom på duschar så jag passade på att andvända datorn för att uppdatera mej lite.
Jag känner mej oväntat pigg och fräsh idag och har nästan fått tillsägelser från både Sandra och hennes karl att jag inte ska vara så förbannat alärtt..MEn det är jag...Inte dom :D
Jag  hann duscha och klä på mej innan dom äns klivit upp.

Snart bär det av mot loppisen och sen vill jag hem till Mogge och barnen! HAde jag vart körbar idag så hade jag redan vart på loppan och vart på väg hem nu..Men körbar r jag knappast, helt ärligt så vet jag inte ens om jag är nykter än...?

Nu ska jag gå och försöka ännu en gång att få bort gårdagens smink...Det är näst intill omöjligt at få bort det. Jag tvålade mej 4 ggr i duschen, 1 gång med barnolja och en gång till med tvål efter det..Herre gud! Vad har jag sminkat mej med igentligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0