Ännu en natt har gått..

..Och idag är det Fredag! :)

Båda barnen sover än, Alfons i sin säng och Kelly i våran..Tydligen..
Kl.4 inatt började Alfons skrika, ohejdat. Mogge var in till han flera gånger och försökte lugna, men det gick inte. Stax före kl.5 gick jag in och la mej hos han, då vart han tyst och tillslut somnade vi båda två. När min klocka ringde för en stund sedan klev jag upp och såg Kelly ligga och sova bredvid Mogge i våran säng. Det såg så mysigt ut!

Idag ska vi nog in och handla. Vi har näst intill stopp i köks avloppet, så vi måste köpa något slags "propplösande" och hoppas på att det fungerar. Det är skit irretersamt att diska för hand (det lilla vi gör det) Eftersom vattnet rinner undan så låååångsamt, så hinner allt mat fett fastna på kanterna i diskhon. Så där får man skrubba flera gånger om dagen för att det inte ska se bedrövligt ut..

..Och just, det där med tätisar är ju såklart individuelt. För oss var det kanon, det bästa vi gjort, men visst förstår jag dom som INTE vill..För det är ju jobbigt också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0