3 avsnitt avlarade.

Jag kunde inte hålla mej, jag såg även morgondagens avsnitt av "Andra avenyn"
Men vart har alla tagit vägen?! i serien alltså..Det är jätte många karaktärer som inte är med längre:(
Det var ju som som var mest intresant..Suck..

Nu vet jag inte vad jag ska göra..?
jag vet inte om jag är för feg för att titta på sässongens sissta "Heros" avsnitt eller inte..Det är ju inte så hemskt, men lite kan räcka för att kvällen ska vara förstörd för mej...Och det vill jag ju inte att den ska bli, inte med tanke på att barnen sovit oavbrutet sedan dom somnade..
Tillskillnad mot igår när Kelly vaknade många, många gånger innan vi gick och la oss. Och det var bara Mogge som dög, när han gick in till henne behövde han bara ge henne nappen och sedan somnade hon. När jag skulle upp till henne en gång, då ställde hon sej upp och gallskrek, så högt hon bara kunde..Så det hoppas jag att jag är skonad från ikväll..

Inga skrikande barn eller mörkrädsla vill jag ha ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0