V.I.P gäst!

Perfekt med vänner som har barn. Specielt om dom har samma smak på barnkläder som jag har och att dom barnen växt ur sina fina kläder:)

JAg har nästan nyss kommit hem från Petra där jag tog mej en liten shopping runda i Ellens gamla kläder, som att vara V.I.P gäst på en loppis ungefär. Hon har såå himla mycket fina kläder och ändå kollade jag bara på det som hon hade framme, tydligen finns det mer i förrådet som jag ska ta mej en titt på nån dag framöver :)

Kelly somnade i bilen på vägen hem och Alfons sitter och målar i målar boken. Spännade att se vart han har målat mer när jag tar mej en titt snart ;/
Alfons fick vara hemma med papap medans jag och Kellan tog en tripp upp till tjejerna i Tosåsen. Ellen fyller ju år idag igentligen, så jag sjöng med min allra vackraste röst när jag klev innan för deras dörr, tydligen så ville helre Ellen ha presenter än min sjön stämda sång..Kan inte alls förstå  ;)

Snart ska vi packa oss i väg till Fåker där jag bjöd in oss på middag idag. Tur att man kan vara fräck ibland :)

Nä, nu måste jag kolla vart Alfons ritar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0