Vi sket i städningen...

...På övervåningen, vi åkte till Fåker istället :)

Stella är också förkyld, så vi slog ihop alla sjuka barn på ett och samma ställe. Det är skönt!

Nu sover iallafall båda barnen och jag hoppas att det inte blir som igår kväll, då Kellan vaknade och skulle komma upp. Hon skrek en bra stund och tillslut var jag rädd att Alfons skulle vakna, så då gav jag med mej :( MEn det vart bara drygt en halv timme, men det kan vara nog så jobbigt..

Kollade på den där dokumentären igår på 3:an-600kg mannen, jag vet inte om jag ska tycka synd om honom eller må illa. Visst igentligen tycker jag nog mest synd om honom, men någonstanns INNAN man väger 600kg, så borde man ju vakna upp och ta tag i saken..Eller?
Jag somnade ifrån och såg inte slutet på det här avsnittet, men lite spännande ska det bli att se hur det går för honom..
Dessutom somnade jag ifrån 3 stycken som jag pratade med på msn..Sorry :s

Nu ska jag få mej min dos av bloggar och sen ska jag titta på Idol!

Bjussar på några bilder från dess att kameran existerade:


Så här såg barnen ut sisst då dom var sjuka samtidigt sist. Dock har dom lite mer energi nu, så pass att dom orkar gnälla lite extra ;)


Den här bilden är till dej Sandra!! Vacker va?
(Sandra tycker att Kelly ser jätte kymig ut när hon gapar så där..Jag håller med! Det blir ju bara en enda stor mun av hela tjejen)

 
Gos killen!

Kommentarer
Postat av: Desirée

hahaha jäklar vilken stor mun hon har. :D Men så söt ändå ;)

2008-10-02 @ 19:58:30
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0