Vi for till Evy.

Efter vi vart på ICA (med 2 griniga barn) så åkte vi till Evy och drack kaffe istället. Barnen fick glass.
Satt där och surrade om morgondagen och hon tog på sej att ha Kelly där medans vi andra åker till läkaren..Sååå snällt!


Man blir sååå fin när man äter chokladglass:)


Suddig bild på Mopsen Mimmi som räcker ut tungan åt mej:)

Idag när jag hämtade barnen pådagis vart jag lite grinig, men mjäkig som jag är så sa jag såklart inget.
JAg tog upp Alfons ur vagnen och bar in han och tog på han skorna, då känner jag hur det blir alldeles varmt på min arm. Han kissar, så det rinner på min arm och hans byxor blev dyngsura. På väg till skötbordet säger en av vikarierna att han inte har velat gå på toaletten idag..Nehe, som vanligt tänkt jag...? Men jag sa att det var jätte bra att dom provar iallafall. När vi kommer fram till skötbordet visar det sej att han har samma blöja som han hade på sej i morse när jag lämnade han..Grrrr! Dom har inte alls provat satt han på toa och OM dom har det har dom alltså satt på samma blöja som han fhade innan. Det tror jag knappast! Han har alltså fått sovit i en genomblöt blöja, stackaren! VArför ens säga att dom har satt han på toan?? Jag vet att det var samma blöja som i morse eftersom vi har olika märken på blöjorna hemma och på dagis..Jaja...
Dessutom hade dom ingen koll på om Affe sovit 45 minuter eller 1½ timma...Jag kräver inte att dom ska veta ALLT, men lite vore ju bra!

Snart kommer svärmor hit och håller oss sälskap en stund.. :)

Kommentarer
Postat av: Desirée

Menfy fan vad dåligt.. Hade de varit Melvin hade dom fått sig en utskällning! =) Va inte så go och snäll som du alltid är!!

2008-10-15 @ 16:46:05
Postat av: Gärdvall

Man kan ju undra vad de har den där "sovlistan" på anslagstavlan till i så fall..?

2008-10-15 @ 16:48:27
URL: http://gardvall.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Mäh!! Fy faan...

Det är sånt där som gör att man gruvar sig för dagis... huvva.. stackarn:(

2008-10-16 @ 08:33:52
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0