Vem åker ut ur "Idol"??

JAg HOPPAS att Jazmine (eller vad hon heter) åker ut! Helt värdelös är vad hon är, iallafall om an gämför med de andra som är med!

Jag hoppas att Robin(den blonda), Kevin eller Loulou vinner!!

Kevin gillar jag mest bara för att han sjöng "footloose" Syrran skickade den låten till mej igår och den är ju riktigt bra!!

Kelly har vaknat och panik skrikit fleeera gånger ikväll=inte kul! En gång fick hon komma upp en stund och nu är Mogge upp och provar ge henne välling..Vad kan felet vara?!

"Bäcker/Bäcker" är helt klart den fräsigaste familj jag vet!!

Hej då och god natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt för er iaf att ni fått lite hjälp iaf =) Så att ni kan hjälpa Alfons så småningom! Hoppas iaf att det är något som går över så han slipper det i fortsättningen, men är det något för resten av livet så är det ju bra att det upptäckts nu och inte senare i livet, så att det går att jobba med!

Stora Kramar från oss på Frösön!

2008-10-17 @ 23:04:03
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: johanna

Nattskräck?



Jag vill också att loulou ska vinna, älskar verkigen hennes röst, om hon inte vinner så hoppas jag hon kommer ut med en skiva iallafall!

2008-10-18 @ 21:03:09
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0