Våra små hjälp redor :)

Idag innan middagen gick vi ut och började göra iordning grill platsen som vi ska ha uppe i skogen. Barnen tyckte det var jätte kul att hjälpa till....Iallafall Affe :)


Liten ledsen i ögat när hon inte vet vad hon ska göra.


Ser så rolig ut här.


Hard working  man ;)


Fram med skottkärran, här ska lastas sten!


Duktig Kille!..Och tjej!


Sen ska stnarna ner i den blivande grillen.


Hur har man kunnat få så vackra barn tro?!


Fasen det vart jobbigt att stå och kasta..Jag sätter mej en stund.


Alfons var en riktig klippa på ballansgång!


Så söt att man smälter!


"Ska jag hjälpa dej pappa?"

Nu på kvällen har det mest bara vart bus med barnen för hela slanten. Nu sover dom och jag väntar på "Idol"..Men först ska jag hinna läsa dagens alla bloggar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0