Vända kudde, vika kudde, byta kudde.

Jag såg klart på "P.S I Love you" igår, herre gud vilken snyft rulle!!
Jag grät och grät...och grät..
Så fort hon fick ett kuvär, så grät jag, utan att jag ens viste vad som stod i brevet..

Kudden som jag kåg på vart dyngsur, så jag fick vända, vika och byta kudde..

En av de bästa filmer jag sett på riktigt länge!
Såklart kunde jag inte låta bli att tänka: tänk om det händer oss, tänk om Mogge dör! Det fick mej att gråta ännu mer..Herre gud!! Att jag ska vara så förbaskat blödig!

En film som MÅSTE ses är iallafall denna: "P.S i love you"

PS. I Love You (2007) 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Håller med! Kanon rulle!! Man tänker på det man har och uppskattar det ännu mer:)

2008-10-07 @ 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0