Tyst det är i huset...

Efter mötet kom jag hem i tron om barnen skulle ha slitit på Emilia så att hon satt och drog sitt hår och att dom skulle stå och skrika i kör...
MEN, jag kom hem till ett alldeles tyst och lugnt hus, barnen sov och hade vart snälla sen jag for..Puuuhh!
Emilia har alltså , helt själv, tagit hand om 3 barn, (alla under 2,5 år), gett mat, kvällsfika, och nattat..Helt fantastiskt!

Emilia och Erik är de ultimata barnvakterna! TACK SNÄLLA EMILIA!!!...Och Erik;)

Mötet var väl så där..Man fick bra info och gott fika, men, som jag visste innan, så får jag ju inte söka via Lärcentrum i Östersund, utan jag ska lägga mitt hopp på dom i Svenstavik..Hoppas går ju!
Mötet varade bara 1 timme (inte 2 som det var sagt) så då passade jag på att spinga in på Matpiraten och handla lite också..

Det var nog första gången som jag lämnade båda barnen hos samma person tror jag..?? Kanske därför som jag var så nervös innan jag for..Men inte ens då sa barnen ett pip..

Nu ska jag läsa bloggar, tills jag har något vettigt att skriva om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0