Tröttare än vanligt.

I går kväll somnade jag innan kl. 23, det minns jag knappt när jag gjorde sisst. Skönt var det iallafall!
Och trots att jag somnade så pass tidigt igår, så är jag ännu tröttare än vanligt idag, och då fick jag ändå sova tills kl. 8 idag :o

Alfons verkar sämre i sin hosta idag och segare, han sover än..
KElly låter lite hes, men det kan lika gärna vara hennes "morgon röst".
Jga skulle vilja tillbringa denna regniga dag i soffan med bra filmer och morgonrock..Synd bara att barnen inte är så förtjust i det som jga kallar bar filmer...

Städa ska jag ju göra iallafall...

...Sen får vi se vad denna dag har att erbjuda..


Kommentarer
Postat av: Desirée

Ja de får ni ta och göra!! =)

2008-10-02 @ 09:04:46
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0