Torsdag!

..Rolig rubrik va?!

Idag har jag jobbat igen och jag trivs kanon bra med det. Tanken var att jag inte skulle jobba i morgon, men när jag kom hem  ringde Tommina och frågade om jag kunde jobba mellan 13 och 17 imorgon, självklart! JAg tycker verkligen att det är jätte kul :-) Barnen "slipper" dagis imorgon och är hemma med Mogge, så det känns ännu bättre. Dom kan behöva lite ledigt från deras rivstart med fulltidsdagar.

Imorgon kommer mamma hit och ska sova här, hon ska vara barnvakt åt barnen medans vi åker en sväng på Tomminas 35 års raj raj :) Spännade att se hur det går för mamma, visserligen kommer dom (iallafall Kelly) sova när vi åker, men man vet ju aldrig med Kella-Bus (Sandras smeknamn på Kelly som jag tycker är sååå sött!!)
Ska bli kul att komma iväg en sväng imorgon, även om vi båda ska vara nyktra och städade. Det var länge sedan vi var ut en kväll tillsammans nu.

Annars då..Visst är det halloween i helgen va?! Vad ska man hitta på då då? Förrutom att tända ljus på gravarna och tälja ut en gubbe av en pumpa?

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Vi skulle ju ha haft ett mini-halloween med barnen men hur ska vi klä ut dom och skulle dom tycka att det var roligt?? Lika roligt som vi tycker alltså? ;-) Tjusig pumpa förresten!

2008-10-30 @ 21:10:33
URL: http://nogg.se/sajo
Postat av: Lola

Nja, Halloween är i morron fredag. Det är alltid den 31 oktober varje år.

Halloween har inget med Alla Helgons Dag att göra som många dessvärre tror o blandar ihop.

2008-10-30 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0