Svettig!

Nu är barnen lämnade på dagis och jag sitter här och äter havregrynsgröt med banan i. Gick en promenad i regnrusket och vart genom svettig efter lämningen på dagis, hade Mp3 med mej och lurarna inpluggade i öronen...Ända tills jag vart rädd att jag skulle få en elstöt eftersom det regnade på dom..Jag blir så less på mej själv! Det räcker väl att jag hela tiden vänder mej om för att kolla så att ingen björn är efter mej?! Så halva biten gick jag utan musik=skit trisst!

Pratade även lite grann med personalen på dagis idag, dom skulle skriva en liten sammanfattning som jag kunde lämna till läkaren idag och att om jag vill prata så var det bara att komma till dom..Grät såkölart en liten skvätt även där
:( Men nu känns det bra igen och jag känner mej laddad för eftermiddagen..Typ..

Nu ska jag äte klart gröten innan den kallanr och läsa bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0