Suck!

Kellan sov inte som en stock :( Hon är vaken med mej nu och Alfons har fått gå och lägga sej istället..Så less på dessa kvällar som inte fungerar som de ska..
Det var en annan sak när hon var liten (eller mindre) då var det helt ok, men nu när hon är över 1 år (1år och 4 mån) då tycker inte jag att det är helt ok längre. Hon behöver sova och jag behöver få vara för mej själv också..Nog för att hon just nu leker helt själv och säger inte ett pip, men jag måste ändå vara på spänn, "på utifall" det blir något.
Alfons ligger och bråkar i sin säng och Kelly står just nu och drar mej i byxbenet..

Bäst att vara mina barn till lags en stund.


(innan duschen efter målningen förrut)

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Men varför sover inte dom små barnen?

2008-10-15 @ 21:52:23
URL: http://chatrines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0