Styggheter!

Kellan har börjat med lite "rävigheter" eller vad man ska säga.
Hon slåss, hon skriker och hon viftar bort saker som man ska ge henne..Och oftast gör hon det med ett leende på läpparna..Skitunge :)
Lite svårt att tampas med henne också! Fast å andra sidan så ler hon ju iallafall när hon gör det (inte för att det är något bättre, men det ser lite finare ut) inte som Alfons som det nästan svartnar för ögonen på när han blir arg.

Jaja, det kanske går över snart, annars kan jag ju tänka mej vart hon fått det ifrån ;)

Nu ska jag gå upp och väcka Alfons, han lysnade på mej igår när jag bad han om att ta sov morgon :) JAg och Kellan vaknade halv 9 så oss är det inget synd om heller :)

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Haha, så där gör Saga med! :)

2008-10-20 @ 22:35:35
URL: http://chatrines.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du vara med om en tävling om en sprillans ny telfon genom att bara bli medlem? Besöker du sidor kan du samla ihop till presentkort på kicks eller makeupstore. Missa inte detta http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1397

2008-10-20 @ 22:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0