Ställt om klockan?

HAr alla stält om klockan till vinter tid?
Vi gjorde det inatt när vi hade storm. Det stormade så mycket här att ett fönster gick sönder :( Ett innerförnster bara, men ändå! Förstå paniken när vi vaknar till av att det låter som om någon kastar in en sten genom vardagsrums fönsteret..
Ett tag var vi påallvar rädd att taket skulle blåsa bort. Det gjorde det inte tack och lov..

Maria, Alvin och Vilmer har just vart här, trevligt med besök, men mindre trevligt att Alfons blir helt tokig så fort dom är här..Det slutade med att jag fick lägga han i sängen för att han skrek så mycket..Tydligen somnade han, för nu är det tyst där uppe.

Ikväll ska jag tydligen på smink party i Tosåsen, det hade jag helt glömt bort att jag var bjuden på..Får se var gubben säger om det.. ;)


Vilmer andvände en skål som hatt =)


Alvin som just kommit ut ur leksaks lådan.


Smickrande bild Kellan..verkligen :)


Lite bilder från igår eftermiddag:


Mums med Lördags godis!


Ännu ett nytt pussel som Alfons mer eller mindre bara slänger dit bitarna på.
Visserligen hade han lagt det här hos Tella förrut, men ändå :)


Söt nos!


Tydligen hade vi maskerad här igår också :D




VAd föreställer han då?!

Kommentarer
Postat av: Desirée

De du.. Du får vänta till den 6nov. =D

2008-10-26 @ 13:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0