Städat!

Nu är hela nedervåningen strålande ren! Så skönt, nu kan man ta det lugnt i helgen utan att tänka på massa städande.
Övervåningen tar jag sen i eftermiddag när Kelly vaknat, så att vi har något att göra då också ;)
MAten är också lagad och klar för dagen, Fläsk filé, klyftpotatis, rostade grönsaker och rosé peppar sås.

Jag börjar känna mej rätt isolerad av att sitta här hemma med sjuka barn, med enbart korta turer till affären som bara det känns som en liten mini semester..
MEn imorgon ska jag in och handla och hämta upp Liza som ville vara hos oss ihelgen :) Hon är helt underbar! Jag sa till henne att barnen var sjuk så om hon var ädd för att bli smittade var det ingen bra idé att komma hit. Men då säger hon att hon kommer gärna och hjälper oss med barnen.
Hur underbart och snällt är inte drt då!?


Nä, nu ska jag göra något vettigt..Men vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0