Stackars Alfons.

I natt mådde Alfons inte bra alls. Han hade feber och hostade så jag trodde att lungorna hans var på väg upp. Ville att jag skulle hålla om han, men han hade så ont i kroppen att han inte kunde ligga stilla..Huvva!
Så mellan 00-02 inatt så låg han och jag i soffan och bara slappade. JAg försökte först ligga bredvid han i hans säng en stund, men han kunde inte somna och det var då vi klev upp.
När vi gick upp och la oss så fick han sova med mej våran säng, både han och jag somnade som stockar.
Men klockan 05.30 vaknade han igen och var kokhet, då fick han mer alvedon och lite blåbärssoppa, men det tog en stund innan han kunde somna om igen..
07.30 vaknade Kelly, så då var det bara att kliva upp med henne, så att Alfons fick sova en stund till. 9.30 gick jag uppoch väkte han så att han skulle sova något på dagen (annars hade det mest troligt blivit som igår, då han ville gå och sova kl16) Nu har vi just lagt båda barnen för att sova lunch.

Så idag blir det en riktig hemma dag, jag vill inte dra ut Alfons när han har feber och Kelly är ju inte heller alldeles pigg heller, så det är bara att vänta ut sjukdommarna.

Nu ska jag passa på att titta på "Aandra avenyn" medans barnen sover..Skulle verkligen behövas städas här..Verkligen! Men jag får se om jag och barnen tar ett litet städryck i eftermiddag..Annars hinns det imorgon..
Vilken tur att man kan skjuta upp saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0