Skrik!

Kelly är förståss övertrött efter en hel dag på dagis. Just nu ligger hon i sängen och skriker, jag hör att hon håler på att somna men mellan varven måste hon skrika :(

Det hade iallafall gått jätte bra för barnen på dagis idag, fast det vart en nästan 10 timmar lång dag. Dom hade t o m fått middag-lyxigt!

JAg har fått mer jobb, så jag ska först och främst jobba i Hackås tills på Torsdag och ev. nästa vecka i Hoverberg, sen ska jag jobba minst en vecka i början av Oktober (även det i hoverberg) så jag är glad! När jag är ledig ska jag ringa runt på fler dagisar och skriva upp mej som vikarie:)

Fick även idag höra på barnens dagis att Alfons är så himla imponerande med sitt alfabete och siffror, personalen förstår inte alls hur han kan vara så säker på alla bokstäver och siffror. "det blir ju aldrig fel" sa hon :) Och nä, jag vet !

Svar på Lolas komentar: Mogge kommer hem 02 och somnar tidigast 03, på natten och är nog inte sååå sugen på att kliva upp klockan 6-7 med barnen, efter 3-4 timmars nattsömn, för att sen komma hem klockan 02 natten därefter. Personalen på dagis vet om hur hur Mogge jobbar och har inte sagt något om det. Så jag antar att det är ok, så länge inte dom säger nåt. Men att Mogge enbart ska få sova 3 timmar per natt låter ju orimligt!

Kommentarer
Postat av: Lola

Jamen då är det ju ok. :-)

Man har ju rätt att sova efter sitt nattarbete. :-)

2008-10-28 @ 18:52:28
Postat av: sara

Vad kul att du hittat ett jobb du trivs med :)

2008-10-28 @ 19:07:06
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0