Skogsmulle barn!

Vi kom nyss in efter en promenad i skogen och lite fotbolls spelande med barnen. Snacka om att våra barn skulle ha bott där det finns astfallt överallt:) Kelly klarar knappt av att gå i "terrengen" och Affe är rädd för grenarna som hänger över stigen :) Dessutom ville Alfons ha blåbär, men det konstaterade vi rött fort att den säsongen är slut..Då vart det livat, fast bara en snabbis tack och lov !

Mogge håller påatt steker pannkakor för det klarar onte jag av, det blir bara brännt och trasiga, fula pannkakor när jag gör dom..det gillar inte jag!

Svärmor och Willy har vart här en sväng också, drack kaffe/the och hämtade upp stängerna som jag köpte till dom på IKEA..Dom hade vart och köpt julskinka idag..Herre gud! Det är verkligen inte specielt långt kvar till jul nu.. JAg lääängtar!!

Nu ska jag roa Kelly innan hon börjar slå på Alfons eller nåt annat ömtåligt ;)

Kommentarer
Postat av: Desirée

Hej hej! Vet du om hur, var när och hur mycket de kostar att hyra loppis bord någonstans? =) Har massa kläder att sälja. Elle rnågot annat tips på hur? Du kan ju sånt där du. :D Hoppas de är bra! kram

2008-10-27 @ 12:15:35
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0