Skitbrunnen.

Nu är det en man här och tömmer våran skitbrunnn, så nu kan man gå på toan med gott sammete igen=) Lika som när vi har fått sop tunnan tömd, då kan man slänga sopor igen utan att vara rädd att den ska bli full innan sop hämtningen är igen efter 2 veckor..Tyvärr så blir den full bara några dagar efter dom tömt den..
Svammel!

Jag har så ont i nedanför tummen(alltså den här grejen som ser ut som ett litet kyckling lår) jag vet inte vad jag har gjort men ont som tusan gör det iallafall. Jag kan knappt torka bordet med högerhanden och lyfta barnen är rena pesten..Jaja..bara att bita ihop!

Sitter och kollar på hur vi ska få pengarna att gå ihop den här månaden..Alltid lika kul..INTE!!
Jag blir ju så gott som bjuden på en tripp till Sundsvall imorgon tills på Fredag, det tänker jag inte tacka nej till! En tripp ifrån både barn och hushåll känns det som jag behöver nu. men allt annat kul man vill göra då, hur ska vi kunna det??
Men överlever alltid, men just nu ser vårt kontoutdrag ut som ett stort skämt!
Kul att det är pengarna som styr vårt liv va?


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahah (eller lolh om du föredrar det) trist att måsta ha dåligt samvete när man går på skithuset... skönt att ni slipper det nu;)

2008-10-22 @ 22:33:49
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0