Rusk!

Imorse gick jag och barne ut för att få oss lite frisk luft. Inna nvi gick ut kollade jag genom fönstret och tyckte att det såg ut att vara ganska normalt höstväder (d v s kallt men ingen blåst) det stämde bra...Ända tills vi kom ner på vägen nedan för oss, där blåste det som tusan! tack och lov hade jag klätt både mej själv och barnen varmt så att vi slapp frysa.

När vi stod nere på vägen åkte barnens dagis fröken förbi oss. Hon åkte och parkerade på dagis och sen kom kom hon gåendes mot oss, hon ville fråga hur det var med barnen..Det tyckte jag var gulligt gjort :)

Efter drygt en timme ute i blåsten tog vi bilen till ICA och handlade lite, jag ska göra soppa sen, så ingredienser behövdes införskaffas. I Love Soppa!

Nu sover Kelly och Alfons ligger i sin säng och tjurar. Han har inte sovit lunch på hela helgen och det har resulterat i en väldigt trött och grinig Alfons..Det vill jag inte idag, så nu får han så lov att sova!


Jag har mens värk och är på mitt absolut sämsta humör :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0