Redan nästa vecka!!

På Tisdag ska vi få komma in på barn hab!! Vilken lättnad att vi fick komma in så fort :)

Inatt har jag och Alfons "sovit" i våran säng..Vilken skit natt det varit! Alfons somnade Aldrig efter han läst Laban, så jag gick upp till han och låg i hans säng en stund. HAn somnade inte då heller, så då gick vi ner. Jag var super trött så klockan halv 9 gick vi tillsammans upp och la oss. HAn var pigg och ville inte alls sova, men efter många om och men så somnade han. Jag med för den delen! Men hela natten har han vridit och vänt på sej, så jag har hållt på att blivit tokig. Flera gånger har jag vaknat av att han har haft huvudet på mitt lår, mina fötter, min mage och överallt i sängen..Idag har jag ont i ryggen och känner mej inte alls utvilad efter nattn, trotts att jag somnade strax efter klockan 9 igår kväll.. jaja, jag vet ju iallafall att jag inte kommer att göra om det nu  :/

Snafrt bär det av på jobbet. På rasten ska jag och Emilia ev gå en promenad :)

Nu ska jag bygga pussel med barnen innan vi beger oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0