Packat och klart!

haha, allt som man nu behöver för att vara borta i ett dygn utan barn..Inte mycket mad andra ord :)
Det är en jäkla skillnad att packa bara till mej istället för hela familjen. Inga blöjor, servetter, massa ombyten till barnen, resesängar, leksaker och allt annat som hör barnen till.

Mogge jobbar ikväll och då kommer Evy hit och sitter med barnen fram tills han kommer hem inatt någon gång runt kl 02.
Jag har lagat mat till Evy och barnen och hade tänkt att bege mej i samma stund som hon anläder vid 16 någon gång. Då åker jag till Sandra och sen bär det av mot vårat barnledig dygn!! Visserligen har Sandra kurs i morgon på dagen, men då tar jkag nycklarna til hennes älskade "goldie" och gör Sundsvall "ll by my self", hämtar upp henne igen när hon är klar och sen tar vi Birsta!

Vi får det nog hur kul som helst!

Höres i morgon kväll, eller Lördag kväll!!

Jo men just det ja!! På Lördag får vi ju fin främmande från Kälarne med, det blir kul! JAg som har lovat Mimi hembakat fika bröd...Jag får nog köpa något att fika på på väg hm ifrån Sundsvall imorgon :-O

Kommentarer
Postat av: Mimi

Haha! Ja, jag är ju verkligen en sån som kräver hembakt =D Speciellt eftersom jag själv alltid har det, fast hembakat från ICA... Har du kaffe så är vi nöjda!

2008-10-23 @ 13:34:08
URL: http://faxbrink.blogspot.com
Postat av: Sara

Hoppas du får det jättekul :)

2008-10-23 @ 20:38:10
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0