Ouppmärksam mamma!

Andledningen till att det var sååå tyst och lugnt här nyss när jag skrev var att Kelly hade hittat ett glas med nyponsoppa (vart har jag ingen aning om?? Skulle kunna vara från diskbänken, men hur nådde hon det?????) om hon hade försökt att dricka upp..Hälften hade hon nog fått i sej (med tanke på att hon hade soppa runt munnen) men andra hälften var på golvet. MEn min duktiga tjej hade hämtata sopen i köket och försökt sopa upp det..Så jag kunde ju inte förmå mej att bli arg, när hon först och främst ville städa upp det hon spillt och för det andra vet jag ju inte var hon fått det ifrån. Har jag lämnat det framme får jag ju skylla mej själv! Gull unge!

Alfons satt och tittade på tv, men det viste jag ju redan..

Det var därför jag trodde att jag hade tid att blogg iallafall..

Nu vet jag vart jag har båda barnen, men jag har dessvärre inget mer att raportera för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0